Embalaža je lahko precej pomembna

Ko sem se nekaj let nazaj lotil svojega podjetja, ki se je ukvarjalo s prodajo izdelkov, si nisem moral misliti, kako velik pomen ima embalaža. Na začetku se v bistvu sploh nisem preveč osredotočal na to. V moji glavi je bilo samo to, da ustvarim kar se da dober izdelek, na katerega bom ponosen. A hitro sem lahko nato ugotovil, da to ni edina reč, ki je pomembna.

Ko sem imel prve izdelke ter preproste embalaže sem hitro videl, da prodaje ne tečejo tako, kot bi si želel. To me je precej začudilo, kajti v svoj izdelek sem bil prepričan in sem tudi menil, da je boljši kot tisti, ki so bili do tedaj na trgu. A prodaje so očitno kazale drugače.

Embalaža je lahko precej pomembna

Tedaj pa sem se končno zavedal, da to, kako dober izdelek imaš, ni edina reč, ki je pomembna. Da se ljudje sploh zanimajo za nakup tvojih izdelkov, je zelo pomembna embalaža. Ta je namreč tista prva reč, ki jo stranke zagledajo, ko se odpravijo v nakup. Zato sem naredil korak nazaj ter se resno vprašal, če je moja embalaža zadosti dobra, da bi pritegnila nekaj oči.

Po trdnem premisleku sem se moral sprijazniti in si priznati, da žal ni. Bila je preveč monotona ter sploh ni kazala samega izdelka. Šlo je za preprosto kartonsko škatlo, na kateri je pisalo ime izdelka, znamko in za kaj se sploh gre. A če sem to primerjal z ostalimi izdelki na trgu, se tudi sam ne bi odločil za nakup, če bi izbiral.

Zato sem se vrnil za mizo, sedel pred računalnik, vzel list papirja in svinčnik. Ponovno sem se lotil izdelovanja embalaže, vendar tokrat veliko bolj resno in sem hkrati imel v glavi reči, ki so pomembne za kakovostno embalažo.

Osredotočil sem se na jasen vizualni jezik: prepoznavno barvno paleto, kakovostno fotografijo izdelka, čitljivo tipografijo in ključne informacije na prednji strani. Dodal sem tudi elemente trajnostne embalaže (reciklabilni materiali), premišljeno odpiranje za boljšo »unboxing« izkušnjo ter ikone, ki hitro povedo, komu je izdelek namenjen in kako ga uporabljati. Vse to je embalažo naredilo bolj privlačno in uporabniku prijazno.

To pa moram reči, je naredilo ogromno spremembo, ter sem lahko končno uspešno prišel na trg.